Avatar billede norbert_ Nybegynder
21. juli 2007 - 15:31 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hvor små kan man få plasma-skærme?

Hej venner.
Jeg har haft en diskussion med en kammi om, hvorvidt man kan få f.eks. en 22" fladskærm til pc'en i plasma. Jeg mener ikke, at plasmaskærmene laves i så lave tommer, men han siger, at han har set dem i Fona.
Er der nogen - helst med link - kan fortælle mig, hvad sandheden er? Og hvor små kan man få dem. Jeg vil nemlig gerne have en sådan skærm til min nye pc, men kan de fås?
Avatar billede warg Nybegynder
21. juli 2007 - 17:12 #1
plasma skærme kan ikke fås til computere fordi at plasma har et problem med indbrænding meget hurtigt.
Avatar billede norbert_ Nybegynder
21. juli 2007 - 18:36 #2
OK - tak for et klart svar :-)
Avatar billede norbert_ Nybegynder
21. juli 2007 - 18:37 #3
... og et logisk svar - det vidste jeg jo egentlig også godt, nu hvor jeg tænker mig om (hvor dum kan man være)  :-)
Avatar billede norbert_ Nybegynder
21. juli 2007 - 18:45 #4
Men kender du den mindste størrelse, som bliver lavet i plasma? Det var jo ëgentlig det, der var spørgsmålet.
Avatar billede warg Nybegynder
21. juli 2007 - 21:13 #5
Den minste størelse på plasma er 32-inch (af hvad jeg kan se)
Avatar billede norbert_ Nybegynder
21. juli 2007 - 21:16 #6
Ok tak - det er også hvad jeg selv var kommet til.
Tusind tak for hjælpen :-)