Avatar billede klatten Nybegynder
29. juli 2007 - 20:44 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

fjernelse af windows usb driver - hvordan?

hej

jeg har købt mig en garmin nüvi 300 og har fået den tilsluttet pc'en via usb, og derved har windows installeret driver automatisk. ......MEN!!!

jeg skulle have installeret en anden USB driver fra Garmin!!  Hvordan får jeg nu nulstillet dette og fjernet Windows driveren, så jeg selv kan installere den korrekte??
29. juli 2007 - 22:28 #1
... install den da bare ? Eller hvad sker da ?
29. juli 2007 - 22:29 #2
... [Enhedshåndteringen] - (Find omtalte USB 'dims') - [Fjern] ...
Avatar billede goulduck Nybegynder
05. august 2007 - 00:00 #3
Enhedshåndtering -> Menuen vis -> Vis skjulte enheder
Hvis du så kan finde den, så sletter du den der.
Avatar billede klatten Nybegynder
11. august 2007 - 08:51 #4
nå... tak for input, men USD-dimsen er ikke i enhedshåndteringen! Øv!!  jeg har droppet det!