Avatar billede kovalt Nybegynder
31. juli 2007 - 14:43 Der er 5 kommentarer

Drag and drop kode

Hej

Nogen der kan hjælpe med noget kode til denne her funktion. Det må gerne koste lidt:

http://www.1-18-08.com

På forhånd tak

/Kovalt
Avatar billede docks Nybegynder
31. juli 2007 - 14:48 #1
Jeg faktisk ved at lave noget lignende... pussigt... Sender et link når jeg kommer hjem i aften...
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
31. juli 2007 - 15:21 #2
Mums, det fungerer lækkert!
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
31. juli 2007 - 16:11 #3
Har I opdaget at man kan vende billederne og se bagsiden ved at ruske dem lidt kraftigt? Nice!

FED måde at promovere filmen på. Meget hemmelighedsfuldt og spændende.
Avatar billede kovalt Nybegynder
31. juli 2007 - 21:01 #4
Ja det er rigtig lækkert.

Docks -> havde du noget som lignede eller? Det med at vende kortet er ikke noget krav :-)
Avatar billede docks Nybegynder
31. juli 2007 - 23:06 #5
Hej

http://de-silva.dk/gallery/interface.html

Det er statig i prototype stadiet...meningen er at hver firkant representærer et billede eller video (som er læst ind via XML). I bund og grund bare et gallery vist på en utradionel måde.