Avatar billede hr_moeller Nybegynder
06. august 2007 - 11:45 Der er 1 løsning

Linux og skjulte filer i mac

Hej derude.
Jeg har lige installeret linux mint på min macbook via bootcamp, og nu vil jeg godt have adgang til mine dokumenter og musik osv. Hvordan gør jeg det, for hvis jeg prøver at åbne mappen, får jeg bare meddelsen:
The folder contents could not be displayed
You do not have the permissions necessary to view the contents of "Dokumenter"

Jeg ved at man på mac kan få et program der "knækker" adganngen, så du kan se filerne.
Jeg er linux "newbie", så aner ikke hvordan man gør, men jeg håbede at nogen herinde kunne hjælpe mig, og forklare det uden at det bliver ALT for avanceret ;)

På forhånd tak
Avatar billede hr_moeller Nybegynder
08. februar 2008 - 14:50 #1
Jeg lukker den nu :)