Avatar billede bystad Nybegynder
09. august 2007 - 20:35 Der er 5 kommentarer

driver til IBM

er der nogle som kan hjælpe med driver til min IBM netvista
har instaleret XP, men den har ikke instaleret netværkskort, grafikkort, lydkort
Avatar billede haverslev Novice
09. august 2007 - 21:13 #1
Du skal lige finde en mere entydig typebetegnelse på din Netvista.
Som regel sidder der et lille sort mærke nederst på fronten, der står måske
Type 8310 - KWG
Så finder du blot linien med "Machine Type 8310 " og klikke på den og der er så alle driverne til den pågældende type maskine
Findes på dette link:
http://www-307.ibm.com/pc/support/site.wss/document.do?lndocid=MIGR-4MVU6P
Avatar billede Slettet bruger
09. august 2007 - 22:12 #2
ude på ibm er der en funktion der hedder autodetect når denne aktiveres så finder den selv de drivere du skal bruge
Avatar billede bystad Nybegynder
10. august 2007 - 20:51 #3
det er en 8307, kan man ikke finde et samlet program som instalerer alle driver på en gang???
Avatar billede haverslev Novice
10. august 2007 - 21:30 #4
Du kan installere IBM Sytem update, dog skal du Microsoft .NET Framework installeret også for at køre det - kan dog hentes her også.
http://www-307.ibm.com/pc/support/site.wss/TVSU-UPDATE.html#DLP
Avatar billede Slettet bruger
03. september 2007 - 23:33 #5
lukketid