Avatar billede jonassf Nybegynder
10. august 2007 - 12:50 Der er 3 kommentarer

powerpoint præsentation ud på DVD skive

Hej

Kan man få en powerpoint præsentation ud på en DVD så alle afspiller kan læse den...?

Kræver vel, at man får lavet powerpoint præsentationen om til noget avi og hvordan?
Avatar billede vejmand Juniormester
10. august 2007 - 12:52 #1
Avatar billede jonassf Nybegynder
10. august 2007 - 13:27 #2
Hmm... så lever man den om til html i stedet for. Det kan man ikke rigtig få til at afspille på en DVD.

Skal næsten være avi eller en animation kunne vel også gøre, gif billed eller noget
Avatar billede vejmand Juniormester
10. august 2007 - 14:30 #3
Ja, det kan jeg godt se nu.  :-(

"Office PowerPoint 2007 understøtter ikke direkte brænding af indhold til nogen dvd-formater. Følg i stedet vejledningen nedenfor, hvis du vil kopiere en præsentation til en mappe, og brug derefter et program til dvd-brænding for at importere indholdet og oprette en dvd."

Skaset herfra:http://office.microsoft.com/da-dk/powerpoint/HA100966961030.aspx

Så det kan jeg desværre ikke hjælpe dig med.