Avatar billede jake_the_snake Nybegynder
17. august 2007 - 01:27 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

SBS 2003 Premium r2 + 5 ekstra licenser billigst muligt.

Hvor er det billigst? Må gerne være OEM.
Har forsøgt at lede på edbpriser.dk men synes det er meget uoverskueligt.
Ellers link til forhandlere der har styr på MS og ikke mindst deres licenser - pyhh!!
Avatar billede marky_dk Nybegynder
17. august 2007 - 07:43 #1
http://www.zitech.dk

De er måske ikke billigst. Men de kan sælge dig det du gerne vil ha.
Avatar billede marky_dk Nybegynder
14. september 2007 - 07:43 #2
Har du fået købt din licens ?
Avatar billede jake_the_snake Nybegynder
18. september 2007 - 00:55 #3
Nej.
Dem jeg skal installere det for er ikke på plads så ved ikke hvornår det bliver. Men havde håbet på der ville dukke noget mere op herinde...