Avatar billede hrbi Nybegynder
18. august 2007 - 21:28 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

knap i flash bliver til streg?

Hejsa...

Et rigtig nybegynder spørgsmål.
Jeg bruger flash cs3.
Jeg fatter ikke at hver gang jeg laver en knap i flash, så bliver hånden til en streg hvis man holder den over teksten? Men rundt om tekstén er det stadig en hånd. Når jeg laver knappen, så markerer jeg "hit" området med en firkant så det hele er dækket.
Hvorfor kommer stregen?
Er der en mini video tutorial til knap fremstilling?

Hjælp
Avatar billede _k Nybegynder
20. august 2007 - 14:57 #1
- Gå ind i knappen.
- Gå til "over"-stadiet
- Vælg tekstfeltet.
- Find properties-panelet.
- Klik på knappen "selectable" - et et A og b ved siden af hinanden. Den skal ikke være trykket ned.

Har aldrig set en video-tutorial. Men Flashs egen indbyggede hjælp er slet ikke at kimse af ;)
Avatar billede hrbi Nybegynder
20. august 2007 - 16:07 #2
Helt sikkert K..

Takkek.. Ja så enkelt er det jo nogen gange.. Hvordan giver man point?

Mvh

Hamid
Avatar billede _k Nybegynder
20. august 2007 - 16:38 #3
Super. Jeg smider et svar og du kan vælge mig på listen ude til venstre.
Avatar billede hrbi Nybegynder
20. august 2007 - 21:47 #4
Du ved vel ikke os noget om preloader?
Har oprettet spørgsmålet et andet sted..

har virkelig brug for hjælp på den?

mvh