Avatar billede woller Nybegynder
20. august 2007 - 09:48 Der er 9 kommentarer og
2 løsninger

chipset driver hvordan fjerner man dem?

hej

jeg har et problem jeg installerede chipset driverne til min nye laptop (Dell XPS M1710) men efter det virkede mine usbporte ikke kan jeg fjerne dem uden at formatere?

Woller
Avatar billede kasper_aaroe Nybegynder
20. august 2007 - 10:00 #1
Hej,

Højre klik på denne computer og vælg "Administrer"->Device mangager og derinde finder du så chipset driveren og højreklikker på den vælg "Properties" og så gå ind på fanebladet "Driver" så vælger du bare "Roll back driver" det sletter den nye driver der ligger der, og installere den gamle driver der lå der inden, altså en slags "backup" :)

Ellers så prøv at ring til Dell, nu du har betalt i dyre domme for deres gamer model ;)
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
20. august 2007 - 10:02 #2
Prøv lige at gå ind i enhedshåndteringen og fjern alt der har med usb at gøre. Genstart så og lad windows geninstallere dem.

Fejlen er ikke helt ualmindelig og plejer at kunne løses på ovennævnte måde.
Avatar billede Slettet bruger
20. august 2007 - 10:14 #3
Du kan også prøve systemgendannelse til et tidspkt. før du installerede eller "rollback" driverinstallation C:\Documents and Settings\helgec\Skrivebord\helgec\bsod.html (figur 8)
Avatar billede kasper_aaroe Nybegynder
20. august 2007 - 10:36 #4
#Helgec

hvad skal have lige bruge
C:\Documents and Settings\helgec\Skrivebord\helgec\bsod.html

til ;)
Avatar billede Slettet bruger
20. august 2007 - 11:22 #5
Det er alderen du -> http://www.helgec.dk/bsod.html
Avatar billede kasper_aaroe Nybegynder
20. august 2007 - 11:55 #6
hehe :)
Avatar billede woller Nybegynder
20. august 2007 - 15:58 #7
jeg løste problemet takket være en ven som fortalte mig hvordan jeg skulle gøre det
jeg fik løst det ved at gå ind i enhedshåndtering og fjerne alle usb tingene med det gule ! derefter søgte jeg efter ny hardware og fandt usb igen derefter lod jeg bare windows installere dem automatisk

Woller
Avatar billede Slettet bruger
20. august 2007 - 16:06 #8
Den løsningen stod 20/08-2007 10:02:13
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
20. august 2007 - 16:44 #9
I så tilfælde vil jeg da tillade mig at lægge et svar *s*
Avatar billede woller Nybegynder
20. august 2007 - 20:50 #10
well da jeg selv fandt ud af det tar jeg halvdelen selv men da dit svar også var korrekt får du 100 point
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
21. august 2007 - 08:24 #11
Takker for point.