Avatar billede jacobschmidt Nybegynder
23. august 2007 - 17:29 Der er 2 kommentarer

Rejsetaske er langsom i Vista

Hej

Jeg har et problem med Rejsetaske er så utrolig langsom i Vista.

Har googlet lidt på problemet, og det ser ud til andre har samme fejl. Men ikke rigtig nogen løsning.

Ideer?

Rejsetasken er ca. 1 GB med primært word, excel m.v.

Shares på en WXP

*NB Rejsetaske hedder Briefcase på en UK Wintendo :-)

pft
Jacob
Avatar billede w13 Novice
23. august 2007 - 17:57 #1
Det er vistnok en af de ting, Vista er blevet kritiseret en del for. (Jeg har det osse selv!) Så vidt jeg ved, kan det ikke løses, men forhåbentlig fixer de det i en opdatering.
Avatar billede jacobschmidt Nybegynder
23. august 2007 - 18:01 #2
ok, havde jeg ikke set før.
Har lige fundet dette lille wonder tool, som jeg er ved at teste..

http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyId=E0FC1154-C975-4814-9649-CCE41AF06EB7&displaylang=en

Sjovt nok fra MS og Vista kompatible....

SyncToy 1.4

Tror sq det spiller! :)