Avatar billede mufle Nybegynder
06. juni 2001 - 21:08 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

ICQ. Hvad er nu det for noget???

Hvad i alverden betyder det her - det står der hvor den normalt popper op med \"kan ikke få forbindelse\":

Rate limit exceeded.
Please try to reconnect in a few minutes

Mufle....
Avatar billede prodic Mester
06. juni 2001 - 21:12 #1
Det betyder, at den server du skal \"kontrolleres\" af hos ICQ er overfyldt og at du skal prøve igen senere. Kort fortalt.
Avatar billede mufle Nybegynder
06. juni 2001 - 21:14 #2
Havde på fornemmelsen at det var noget i den stil. Det er bare første gang jeg ser den i de 4 år jeg har været på icq.....
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
06. juni 2001 - 21:16 #3
Avatar billede prodic Mester
06. juni 2001 - 21:19 #4
hmmm så havde jeg \"næsten\" ret. Har bare aldrig hørt om det problem som Kim linker til, da jeg har set fejlen allerede under første forsøg på at logge på.
Avatar billede htmlkrede Nybegynder
06. juni 2001 - 21:19 #5
>>prodic

Har du set min mail??

//htmlkrede
Avatar billede mufle Nybegynder
06. juni 2001 - 21:27 #6
>>>kimrosgaard: Det ser ud til at jeg var for hurtig til at acceptere prodic. Hvis du vil, lægger jeg et ? med point til dig.

>>>prodic: Jeg havde heller ikke prøvet mange gange. Var på 5-6 timer, rebootede og fik den så.
Forøvrigt synes jeg icq har været mærkelig de seneste dage. SMS funktionen har jeg brugt flittigt, men nu siger den \"at den funktion kan man ikke bruge endnu\"??!!?!?

Mufle....
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
06. juni 2001 - 21:29 #7
naah..jeg overlever nok :)
Avatar billede prodic Mester
06. juni 2001 - 22:01 #8
mufle->Ja ICQ har været lidt svingende, men det tegner bedre efterhånden.

htmlkrede->Jeps har fået den. Svarer hurtigst muligt.
Avatar billede sanne7913 Nybegynder
06. juni 2001 - 22:24 #9

Jeg har i tidernes morgen fået samme fejlmeddelelse, jeg skrev til icq support og beskrev problemet, og fik svaret, at for at undgå det skulle jeg gå i preferencer - connections - server - og afkrydse boksen \"keep connections alive\"... det gjorde jeg, og har ikke set den fejlmeddelelse igen..

/Jean