Avatar billede bartz Praktikant
26. august 2007 - 12:54 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Grafikkort Scoreboard

Jeg skal bruge et grafikkort scoreboard, hvor man kan se så mange grafikkort som muligt og deres score i forskellige tests. Håber nogen kan hjælpe :)

På forhånd tak :).
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
26. august 2007 - 13:45 #1
Avatar billede bartz Praktikant
26. august 2007 - 15:25 #3
Ups der skulle stå bærbar grafikkort. laptop grafikkort :D. håber du har et par links med dem :).
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
26. august 2007 - 15:47 #4
Det kan du helt sikkert også finde på http://www.tomshardware.com
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
26. august 2007 - 15:50 #5
Det er dog meget svært at sammenligne, da andre komponenter i en bærbar har større indflydelse på ydelsen, end på stationære.
Avatar billede bartz Praktikant
26. august 2007 - 17:11 #6
Har været inde at checke på toms kan ikke finde noget med bærbar grafikkort, og har googlet lidt men uden svar, håber stadig du har mod på at hjælpe... Ja ved det godt men faktisk så er systemet det samme lige pånær grafikkort. Har valg mellem 7 grafikkort i samme maskine :).
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
27. august 2007 - 16:48 #7
Da 95% af alle bærbare leveres med et bestemt grafikkort, tror jeg det er svært at lave sammenlignende tests. Du skal nok gå efter test af bærbare.
Avatar billede bartz Praktikant
27. august 2007 - 18:52 #8
Har fundet et mobile scoreboard, men kom med et svar... :)
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
27. august 2007 - 18:59 #9
Husk et link, så andre får glæde af det.
Avatar billede bartz Praktikant
27. august 2007 - 19:12 #10
her er den, dog lidt gammel :), men godt fingerpeg.. X300 = middelmådigt gfx kort. Køre fint spil som World of Warcraft, cs, call of duty 2 mm, så alt over det er godt :) http://kettya.com/notebook2/gpu_ranking.htm