Avatar billede ctv! Nybegynder
31. august 2007 - 17:53 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

hvad hedder filmen?

Hej eksperter

Jeg leder efter titlen på en film, som jeg kun har set halvdelen af...

Den handler om en mand (kendt sort skuespiller), som bliver til en lille baby, men med en mands tankegang.

Han bliver sat ude foran hoveddøren hos et par, som tager ham til sig og passer ham. Det er en komedie, og den er hylende sjov.

Kan nogen hjælpe?
Avatar billede old-faithful Praktikant
31. august 2007 - 21:12 #1
Måske kan du navnet på skuespilleren eller beskrive hvordan han ser ud? Skaldet? Skægvækst? Gammel/ung? osv.
Avatar billede enya Nybegynder
01. september 2007 - 01:19 #2
Også hvor og hvornår ca. du har set filmen, vil gøre det lidt nemmere.. :)
Avatar billede nopsen Ekspert
01. september 2007 - 01:45 #3
Avatar billede ctv! Nybegynder
22. september 2007 - 21:30 #4
tak, jeg synes bare det er såen en totalt dejlig film.