Avatar billede dwj Nybegynder
03. september 2007 - 13:03 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Små flash spil

Jeg ønsker en pris på følgende opgaver lavet i flash.

Spil 1:
Find 5 fejl (altså 2 billeder hvor der er 5 fejl på den ene, og når fejlne er fundet skal den visse hvor lang tid man har brugt på det.)

Spil 2:
Quiz med ca. 15 spørgsmål, som slutter af med at vise hvor mange man hade rigtige.

Spil 3:
Påklædningsdukke.

Jeg står for alt grafikken så det eneste jeg har brug for er selve programmeringen.
Avatar billede decaroaps Nybegynder
03. september 2007 - 13:13 #1
Hej

Har du mulighed for at sende en mere detaljeret kravspecifikation på de 3 spil, så vil vi meget gerne give dig en pris på det :)

Jeg glæder mig til at høre fra dig.

Mvh. Dennis Nielsen
Decaro ApS
dn@decaro.dk
Avatar billede dwj Nybegynder
03. september 2007 - 13:30 #2
Find 5 fejl: der skal være 2 billeder hvor den ene indeholder 5 fejl, når du finder en fejl og klikker på den, så skal der være en tæller som der står 1/5 når de 5 er opnået skal den gå videre til en side hvor der står hvor lang tid man har brugt på det man kunne evt. gøre det at hvis man har brugt 2 min. siger du er skarp og hvis du bruger 10 min siger den at du er en klaphat osv.

quizen er bare en quiz med spørgsmål og må også gerne gå videre til forskellige sider alt efter hvor meget man har svaret rigtigt på.

Påklædningsdukken skal man
Avatar billede dwj Nybegynder
03. september 2007 - 13:31 #3
hov påklædningsdukken skal man kunne trække noget tøj hen på også klister det sig fast eller ja jeg ved ikke helt hvordan man gør dette
Avatar billede olebole Juniormester
03. september 2007 - 14:39 #4
<ole>

Find 5 Fejl-spillet er allerede lavet:
    www.decaro.dk

Et hint til, at spille spillet - og hvor man kan finde fejlen: Kik i koden  ;o)

/mvh
</bole>
Avatar billede dwj Nybegynder
03. september 2007 - 15:11 #5
øøøhhh ?
Avatar billede dwj Nybegynder
03. september 2007 - 15:12 #6
Kommer der snart et bud og en leverings tid ?
Avatar billede olebole Juniormester
03. september 2007 - 18:46 #7
dwj >> pointen var bare, at der ikke eksisterer huller mellem fejlene i koden på det 'site'  :)
Avatar billede dwj Nybegynder
04. september 2007 - 09:31 #8
Er der ikke nogen der er intereseret i at tjene nogen næmme penge på disse små opgaver. ???
Avatar billede nqhr Nybegynder
07. september 2007 - 19:53 #9
Hej dwj, skriv til mig på nqhrdk @ gmail.com.
Så snakker vi om det :)
Avatar billede martin_dalgaard Nybegynder
13. september 2007 - 13:15 #10
1500kr også laver jeg det.

Skriv til mldalgaard@gmail.com hvis interesseret

Hilsen
Martin Dalgaard
Avatar billede dwj Nybegynder
14. september 2007 - 12:05 #11
Sorry svarende kommer lidt for sendt. men håber jeg kan få hjælp en anden gang.
Avatar billede dwj Nybegynder
14. september 2007 - 12:06 #12
håber det er i orden at kontakte en af jer næste gang jeg har sådan en opgave, og der bliver sikkert flere.