Avatar billede ssundsdal Nybegynder
03. september 2007 - 21:35 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Geforce 7500 LE & Vsync?

Prøver at slå Vsync fra men kan ikke finde den?
Har været inde i egenskaber under instillinger ved Geforce's instillinger, men ser ikke ud til den står nogen steder?
Nogen som kan guide mig derind hvor jeg kan finde den helt præcist... Tak..
Avatar billede pidgeot Nybegynder
03. september 2007 - 21:55 #1
Gå ind i dit NVIDIA kontrolpanel og find frem til de avancerede 3D-indstillinger. Der kan du ændre Vertical sync (eller vertikal synkronisering, afhængigt af driverens sprog).
Avatar billede ssundsdal Nybegynder
03. september 2007 - 21:59 #2
Der har jeg været inde, men har ingen som hedder 3D instillinger..
Avatar billede pidgeot Nybegynder
03. september 2007 - 22:03 #3
Det er nu engang der det ligger. Tag evt. et kig på om du kan finde frem til mere "simple" indstillinger - bør være et af hovedpunkterne.

Derfra skulle du gerne kunne skifte til avancerede 3D-indstillinger - kan du ikke det, bør du nok tage et billede af dit kontrolpanel og smide på nettet, så vi bedre kan guide dig.
Avatar billede ssundsdal Nybegynder
03. september 2007 - 22:06 #4
http://imageshack.dk//viewimage.php?file=/imagesfree/twu49967.jpg

har tjekket de ting du siger på forhånd, kan være det er mig som har misset noget?
Avatar billede pidgeot Nybegynder
03. september 2007 - 22:09 #5
Ah - det forklarer en del. Du bruger en ret gammel driver-version, hvor de stadig har kontrolpanelet integreret i skærmegenskaberne.

Jeg vil tro det ligger under Indstillinger for ydeevne og kvalitet på den der, men du bør nok overveje at lægge et smut forbi http://www.nvidia.com/content/drivers/drivers.asp og hente den nyeste driver.
Avatar billede ssundsdal Nybegynder
03. september 2007 - 22:16 #6
ah ja, der var den.. havde været inde i den før, manglede bare at fjerne hak i at programmet ikke selv skulle styre det.. min fejl..

Nåh, men smid et svar som tak for hjælpen :)
Avatar billede pidgeot Nybegynder
03. september 2007 - 22:17 #7
Værsgo :)