Avatar billede ehlerz Nybegynder
04. september 2007 - 15:18 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Brug af autofilter

Hej Alle

Jeg har et regneark med mange informationer hvor jeg jævnligt tilføjer nye navne. Jeg har brug for at kunne sortere påtværs af alle kolonner i alfabetisk rækkefølge efter navn. HVis jeg markerer alle kolonnerne og vælger autofilter kan jeg gøre det, men kun så længe alle felterne er markeret. Klikker jeg et tilfældigt sted med musen virker sorteringen ikke længere. Er der en nem løsning på dette?
Avatar billede mugs Novice
04. september 2007 - 15:22 #1
Sæt markøren i den firkant der er øverst til venster for kolonne A og over Række 1 og klik med musen. Nu skulle alle celler være markerede. Derefter Data og Sorter og du kan nu vælge hvordan du vil sortere regnearket.
Avatar billede ehlerz Nybegynder
04. september 2007 - 15:42 #2
Hej Mugs
Jeg skal kun sortere rækker fra række 10 og ned til 69 så ikke alle rækker i mit datasæt skal sorteres.
Avatar billede jlemming Nybegynder
05. september 2007 - 10:32 #3
Jeg skal lige være sikker, ønsker du at sortere kolonnerne dynamisk, således det ændre sig, når du indtaster noget nyt ?
Avatar billede jlemming Nybegynder
04. oktober 2007 - 10:15 #4
husk at lukke
Avatar billede ehlerz Nybegynder
04. oktober 2007 - 11:44 #5
Jeg lukker