Avatar billede madsfaerge Praktikant
05. september 2007 - 16:07 Der er 6 kommentarer

Reboot i spil

Hej !

Har lige fået min computer tilbage efter reperation. Har installeret Win xp pro sp2, drivers og hvad der ellers skal til.

Min computer:

CPU: Intel Core 2Duo E6600 2,4Ghz
Gfx: Inno3d 8800GTX
MB: Asus P5B-PLUS
PSU: NorthQ NQ-4775-5005
Lydkort: Creative SoundBlaster X-Fi Platinum
Master HDD: Seagate ST3250620AS 232GB

Der sker følgene når jeg spiller spil:
Når jeg starter et spil når jeg kun lige at spille spillet i et par minutter og så slukker den bare og tænder igen som om intet var sket - ingen fejlmeddelelser eller noget.

Har gjort:

- Geninstalleret ALLE drivers
- Geninstalleret spil
- Resettet BIOS

Hvad kan der være galt ?

MVH Færge
05. september 2007 - 17:23 #1
"...efter reperation..." - hvad er der blevet 'fixet' ?
Avatar billede madsfaerge Praktikant
05. september 2007 - 17:56 #2
Der er blevet sat nyt bundkort i efter det gamle futtede af. Der er også påsat ny cpu køler (Titan Amanda).
05. september 2007 - 18:06 #3
... _Kunne_ forestille mig at køleren/pasta ikke er sat korrekt på ?
Så vil du sansynligvis opleve det nævnte ...
Avatar billede pycoz Nybegynder
05. september 2007 - 19:12 #4
Er det en forretning der har repareret den? Få ellers kan du jo gå til dem, og klage.. Husk evt at nævne at du har prøvet diverse ting..
11. september 2007 - 19:13 #5
???
Avatar billede madsfaerge Praktikant
20. december 2007 - 20:44 #6
Udskiftning af PSU var løsningen, tak for svarene.