Avatar billede krab Praktikant
06. september 2007 - 15:27 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Stack overflow at line 0, prototype + scriptaculous

Hvorfor virker dette ikke??..

Jeg får fejlen: stack overflow at line 0!

<script type="text/javascript" src="./javascript/prototype/prototype.js"></script>
<script type="text/javascript" src="./javascript/scriptaculous/scriptaculous.js"></script>

<div id="main" style="display:none;">
TEST TEST TEST
</div>

<script>
    new Effect.Appear('main');
</script>
Avatar billede webudvikleren Nybegynder
06. september 2007 - 15:28 #1
<script type="text/javascript">
    new Effect.Appear(document.getElementById('main'));
</script>
Avatar billede webudvikleren Nybegynder
06. september 2007 - 15:34 #2
Du skal bare huske at kalde selve div-elementet og ikke kun navnet.
Altså document.getElementById('navn_paa_div').

Derimod brug type="text/javascript" på dit <script-tag, ALTID.

Men kan ikke rigtigt se hvad den effekt skulle hjælpe når du har sat display til ingenting. Så viser den jo heller ikke ligefrem diven!?
Avatar billede krab Praktikant
06. september 2007 - 15:38 #3
Jeg får stadig fejlen.. : Se selv her: http://mydisk.dk/test2/
Avatar billede webudvikleren Nybegynder
06. september 2007 - 15:45 #4
Så er det din prototype der er galt med. Hent den nyeste version og pak alle .js filer i én mappe.

http://script.aculo.us/dist/scriptaculous-js-1.7.0.zip - nyeste version.
Avatar billede krab Praktikant
06. september 2007 - 15:54 #5
Du havde sku ret... Tak :D