Avatar billede thomasejsing Nybegynder
19. september 2007 - 10:54 Der er 14 kommentarer

Bærbar med eksamensopgaver er død- hjælp

Hej
Min kæreste har haft købt en bærbar hos jer, for 2½ - 3 år siden en zeitech star der ude på kabinette.

Nu er det i midlertid sådan at når man sætter den i strøm er der 2 pærer der begynder at lyse (gult) og efter et styke tid bliver den ene grøn, men når jeg trykker på knappen for at staret den så slukker alt og der sker intet, har i en ide om hvad det kan være og hvordan jeg løser det, for hun har sin eksamensopgave på computeren så vi skulle meget gerne have fat på disse data hurtigt og have gang i maskinen

Håber i vil hjælpe mig
Avatar billede nva Praktikant
19. september 2007 - 11:04 #1
Har i prøvet at starte den op uden at batteriet er i - altså med netstrøm?
Avatar billede thomasejsing Nybegynder
19. september 2007 - 11:32 #2
ja, det har jeg haft gjort, hjalp ikke
Avatar billede japping Nybegynder
19. september 2007 - 11:33 #3
Hvis det ikke hjælper at tage batteriet ud, vil jeg tage til http://www.zitech.dk/ og få dem til at hente data. Hvis det ikke er disken der er kaput, kan den sættes over i en anden bærbar og data kan trækkes ud.

Alternativ: Hvis du/I kender en anden person med tilsvarende PC kan I bytte om på harddiskene og få data ud.
Avatar billede Slettet bruger
19. september 2007 - 12:07 #4
Jeg kan muligvis hjælpe dig - ring evt. 26926825
Avatar billede thomasejsing Nybegynder
19. september 2007 - 13:24 #5
Tusinde tak, det må jeg nok sige, må jeg ringe iaften senest kl 21 til dig?
Avatar billede Slettet bruger
19. september 2007 - 13:26 #6
OK
Avatar billede klaro Nybegynder
24. september 2007 - 21:40 #7
Status på denne ?
Avatar billede Slettet bruger
24. september 2007 - 21:49 #8
Status?? Tja jeg har kigget under dødsannoncer i den lokale sprøjte, men jeg syntes ikke de passer på spørger. Så status må være om ikke død så meget fraværende
Avatar billede thomasejsing Nybegynder
26. september 2007 - 13:47 #9
Ja den er stadig død, men har haft lidt STORE ting der er sket i familien, så jeg vil forsøge at få fat på dig i løbet af aftenen, eller imorgen, er det iorden? Hvornår er det seneste jeg må ringe
Avatar billede thomasejsing Nybegynder
26. september 2007 - 13:49 #10
alle ideer er velkomne også fra di Klaro
Avatar billede klaro Nybegynder
30. september 2007 - 20:44 #11
Selv maskinen er nok ikke interessant at kigge på, men disken kunne måske redes ned på et par DVD'er hvis det er aktuelt (eller en anden disk).
Dog vil jeg ikke sige noget konkret om maskinen før man har set på den.

Hvor er den henne geografisk ?
Avatar billede thomasejsing Nybegynder
14. november 2007 - 09:41 #12
Hej
Jeg har nu haft den med ude i en it afdeling som siger at det er noget hardware der er galt med, som gør at den ikke får strøm, og at det ikke kan betale sig? bor i storkøbenhavn
Avatar billede Slettet bruger
15. november 2007 - 10:29 #13
Vil du sælge? Pris?
Avatar billede klaro Nybegynder
15. november 2007 - 22:40 #14
Er data reddet ?