Avatar billede forzadepor Nybegynder
28. september 2007 - 21:31 Der er 15 kommentarer

Grafikkort driver

Jeg har en HP Pavilion dv6000 bærbar computer med windows vista home premium 32 bit.

JEg har også et nVidia GeForce go 7200 grafikkort, og jeg mangler en driver. Jeg fandt flg. link: http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/genericSoftwareDownloadIndex?cc=us&dlc=en&lc=en&softwareitem=ob-46694-1&jumpid=reg_R1002_USEN

Jeg downloader driveren og vil installere den, men efter lidt tids installation siger den følgende: The nVidia setup program could not locate any drivers that are compatible with your current hardware. Setup will now exit.

Hjælp! Jeg har brug for den nyeste nvidia driver til mit grafikkort, men hvor kan jeg finde en, der vel og mærket virker.
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
28. september 2007 - 21:56 #2
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
28. september 2007 - 22:00 #4
Kan ikke få det til at virke, sorry-den findes et stykke nede på siden.
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
28. september 2007 - 23:35 #5
Har du fået det til at virke?
Det her link burde virke:http://kortlink.dk/49vs
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
29. september 2007 - 23:37 #6
Respons!! Bare afvis mit svar hvis det stadig ikke virker. :)
Avatar billede forzadepor Nybegynder
30. september 2007 - 13:03 #7
Jeg havde rodet lidt rundt med nogle drivers før min computer gik lige pludselig ud, så ville være glad hvis jeg kunne få en driver fra en pålidelig side. Helst en officiel side. (HP, nVidia)
Avatar billede forzadepor Nybegynder
30. september 2007 - 13:05 #8
De sidste link du gav mig. Er du sikker på driveren passer til min. Er du sikker på der ikke er virus, spyware eller noget med? Er siden sikker at downloade fra? Vær venligst helt ærlig, da det jo er min computer det handler om :)
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
30. september 2007 - 13:18 #9
Er sikker på det er den rigtige driver, har selv prøvet at hente den ned, og scanne den for virus og spyware, den indeholder ikke noget af den slags. :)
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
03. oktober 2007 - 19:55 #10
?????
Avatar billede scubaken66 Nybegynder
11. oktober 2007 - 14:42 #11
Hvorfor ikke hente den nyeste driver direkte fra Nvidia???

her: http://www.nvidia.com/object/winvista_x86_163.69.html
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
11. oktober 2007 - 15:28 #12
Respons !!
Avatar billede scubaken66 Nybegynder
02. november 2007 - 09:17 #13
Respons II :)
Avatar billede scubaken66 Nybegynder
16. januar 2008 - 10:07 #14
respons
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
16. januar 2008 - 10:51 #15
lukketid !!!!