Avatar billede connorz Nybegynder
29. september 2007 - 12:28 Der er 1 løsning

Ctrl+space i Eclipse

Jeg har længe med stor succes benyttet Eclipse som IDE. Men i en periode har jeg ikke haft brug for den. Da jeg vendte tilbage til den for nylig, kunne jeg pludselig ikke benytte Eclipse's Code Assist (Ctrl+space). Hvis jeg taster '.' får jeg den automatiske Code Assist og Ctrl+Shift+Space (parameter code assist) virker også fint. Jeg tror derfor ikke problemet skyldes Eclipse. Til gengæld tror jeg nærmere, at Win XP eller et andet program "overtager" genvejen, men jeg ved ikke til hvad!

Er der nogen, der har haft problemet og hvad har løsningen i givet fald været? Eller er der nogen, der ved, hvordan jeg kan finde ud af, hvilket program, der får genvejen? Alle forslag modtages med kyshånd! Det er en funktionalitet, der er ret svær at undvære!
Avatar billede ismand Nybegynder
10. oktober 2007 - 18:12 #1
Du kunne jo evt. prøve at geninstallere Eclipse og se om det virker. Alternativt kan du oprette en ny bruger på din WinXP box, installere Eclipse og se om det stadig sker.