Avatar billede mindblower28 Nybegynder
29. september 2007 - 17:24 Der er 1 løsning

Ny psu slukker efter 30 sek.

Hej,

Jeg modtog min vandkølede psu igår og nu er jeg stødt ind i kedelige problemer, som du måske kender en løsning på.

Installerede igår - men maskinen når ikke at blive færdig med post(nogen gange til OS load screen), førend psu slukker - der er dog stadig lys i blå diode på psu.

Jeg fjerner på skift elementer fra systemet for at prøve at fejlfinde - men den sætter stadig ud efter post eller OS load.

Fjerner psu fra system og geninstallerer gammel psu - og nu spiller alt igen...

Hertil morgen tænker jeg så, at det var da lige godt sa***s - og skiller min anden pc ad og sætter den vandkølede psu til...

Ingen problemer overhovedet....

Ok... tilbage til den vandkølede maskine - forsøger nu med overpædagogiske evne at tilkoble psu én ting ad gangen.

Har tilkoblet motherboard og lader gammel psu trække resten af systemet, da jeg mistænker Silentmaxx'en ikke at kunne levere nok amp til opstart.

Efter en 20-30 sekunder sætter vandkølet psu ud igen - og den trækker endda kun mobo...

----

Så nu giver jeg op - hvad er der så særligt ved den psu? Er der en spænding som den skal have fra mobo, som den ikke får?

Er dens fejlkredsløb i uorden?

Er det et problem du kender til - eller kender en løsning på?

---

Motherboard: Asus P5NSLI
H2O PSU: Silenmaxx 500W
Gl. PSU: NorthQ 520W
Avatar billede mindblower28 Nybegynder
12. januar 2009 - 12:59 #1
Forældet