Avatar billede -42- Nybegynder
02. oktober 2007 - 19:29 Der er 1 kommentar

Er du flasher

Konstellation søger dygtig flashprogrammør / designer som kan være med til at løfte vores opgaver. Du vil indgå i et lille dynamisk team, hvor dine ideer og ønsker vil blive hørt. Vi forventer at du brænder for flash og følger med i det der sker på nettet. Du vil få massere af sparring og mulighed for at afprøve alle de nye spændende værktøjer kommercielt.

Vi har lavet opgaver for Novozymes, Kunstakademiet, 24Timer, Telia, SEAS-NVE, men også for undergrundsprojekter, og vores eget produkt Pagegangster.

Kontakt Thomas Pries på tlf. +45 61333868 eller send en mail til jobs (hos) konstellation.dk.
Avatar billede groop Nybegynder
02. oktober 2007 - 23:15 #1
Undskyld på forhånd. ;) Offtopic: Jeg er så vild med jeres paint-effekt :) Jeg har forsøgt, at gøre kunsten efter, men forgæves. Den person der har lavet den er min nye grafik-guru! :) Respekt.