Avatar billede quewer Nybegynder
07. oktober 2007 - 13:48 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Stabil gratis webhost

Jeg skal have fundet en god og stabil webhost hvor jeg kan uploade avatars jeg bruger rundt omkring. Og nej jeg kan ikke bruge almindelige upload-services da jeg skal have uploaded en mappe med et image-rotate script så det skifter mellem avatarerne hver gang der opdateres.

Hotserv og Frac har vist sig særdeles ustabile på det seneste og tænker på om i ikke KENDER nogle udenlandske der er fri for alskens vira og spyware.
Avatar billede leif Seniormester
07. oktober 2007 - 13:58 #1
Hvad med at købe et billigt Webhotel ? Så kan du kræve bare en lille smule af dem !
Avatar billede Slettet bruger
07. oktober 2007 - 14:12 #2
Der findes ikke stabile gratis hjemmesider. Du kan resikere at de lukker ned hvad øjeblik det skal være, eller også er de overfyldt med reklamer.
Vil du noget, så gør som leif anbefaler, få dig et 9 kr./måned hotel, det virker.
Avatar billede gurly Praktikant
07. oktober 2007 - 16:54 #3
har du en stabil internet forbindelse, og en pc der må stå og køre 24/7
så kan du sagtens hoste det selv
http://www.wfshome.com/
den kan snilt køre dit image rotater script
Avatar billede quewer Nybegynder
29. november 2007 - 12:03 #4
Lukket.
Avatar billede leif Seniormester
29. november 2007 - 12:26 #5
Fed tilbagemelding ?
Avatar billede quewer Nybegynder
29. november 2007 - 13:54 #6
Når jeg ikke får svar på mit spørgsmål, kan jeg jo lige så godt lukke.

Og jo, der findes en masse stabile gratis webhosts, som jeg efter egen erfaring kan anbefale til småtteri som det jeg skulle bruge det til. http://www.110mb.com/ er et godt eksempel på dette.
Avatar billede leif Seniormester
29. november 2007 - 14:13 #7
Ja, men hvad med at komme med nogen tilbagemeldinger/kommentarer på de ting vi skriver ?