Avatar billede vat69 Nybegynder
08. oktober 2007 - 10:54 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Flash - mail - popup

Hej alle

Jeg har en side i flash, i denne side er der et sted hvor man kan taste sin email i et textfelt og sende denne information til en php side der sender ens data vidére. Dette virker perfekt og koden på min flash knap se sådan ud:

on (release) {
        send1Vars = new LoadVars();
        send1Vars.varmail_felt = mail_felt;
        send1Vars.send("send_mail.php","","POST");
    }

Mit spørgsmål er hvorledes jeg får inflettet en popup funktion i min knap kode + min php side således at min php side åbner som en popup i en størrelse jeg selv har bestemt istedet for en ny side som det er nu.
Håber på et klogt hovede der kan hjælpe mig :-)
Avatar billede rookieboy Nybegynder
08. oktober 2007 - 14:32 #1
on (release){
getURL("minpopup.html","_blank");
}

Men det er vel ikke bare det du mener, vel?
Avatar billede vat69 Nybegynder
09. oktober 2007 - 09:13 #2
Nej ikke helt

Normalt laver jeg en popup funktion på mine html/PHP med et javascript sådan her:

Link:
<a href="#" onClick="java script:PopUp('popup.html','Size','0','0','0','0','0','0','0','500','270','','');">POPUP</a>

PopUp funktion:
<script language="JavaScript" type="text/JavaScript">
function PopUp(u,n,t,l,d,s,m,b,r,w,h,e,p){
if(e==""&&p=="")
{
var e=(screen.width/2)-(w/2);
var p=(screen.height/2)-(h/2);
}

NewWindow = window.open(""+u+"",""+n+"","toolbar="+t+",location="+l+",directories="+d+",status="+s+",menubar="+m+",scrollbars="+b+",resizable="+r+",width="+w+",height="+h+",left="+e+",top="+p+"");
NewWindow.focus()
}
</script>

Men hvordan gør man det i flash og hvordan kan jeg sammenflette dette med mine flash variabler som jeg skal sende med til min fil (send_mail.php) ?
Avatar billede vat69 Nybegynder
18. oktober 2007 - 09:42 #3
Lukker