Avatar billede Douink Novice
11. oktober 2007 - 12:46 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

Reklame hjælp til brolægger firma 2 (Nye Points)

Jeg er ved at lave et brev som jeg skal sende rundt til lokale entreprenør. Jeg har været her end gang. Men da brevet rettet meget til ønsker jeg stadig hjælp til det du syntes lyder dumt, forkert, stavefejl, manglende kommaer og punktumer og linie afstande. Du må rette som du lyster, jeg giver points til det bedste resultat. Håber der er nogle pro der ude der vil hjælpe:-)

Mangler I en underleverandør til brolæggerarbejde?

Når jeg har valgt at kontakte jer er det fordi, at vi ønsker at hjælpe (eller assistere???) jer med alle de former for flisebelægning i måtte mangle hjælp til: Hånd- og maskinlægning, veje, indkørsler, terrasser og vedligeholdelse.

Midt Vest Brolægning, som er en brolæggervirksomhed der ejes og drives af undertegnede, Arne Jørgensen. Efter nogle års erfaring med maskin- og håndlægning valgte jeg i begyndelsen af 2007 at opstarte Midt Vest Brolægning.

Vores mission er i samarbejde med vore kunder at finde den flotteste løsning som vil gøre dem glade langt ud i fremtiden.
Vores vision er at være en virksomhed i konstant vækst samt at være vore kunders foretrukne brolægger. Midt Vest Brolægnings højeste prioritet er tilfredse kunder, og vi afslutter ikke et projekt før kunden er fuldt ud tilfreds med vores arbejde.

Mit endelige mål er at være blandt de billigste kvalitetsbeviste brolæggere. Dette kan lettest dokumenteres ved at De lader mig give et tilbud på en konkret opgave.
Lige nu er der plads til flere nye opgaver i vor arbejdskalender, og det er med stor fornøjelse at vi kan tilbyde vor assistance.

Det er mit håb, at De vil afse tid til et kort møde, hvor jeg gerne vil svare på uddybende spørgsmål i forbindelse med et fremtidigt samarbejde. En af de nærmeste dage vil jeg tillade mig at ringe til jer for at høre om et eventuelt samarbejde kunne have Jeres interesse.

Med venlig hilsen
Avatar billede torotune Nybegynder
11. oktober 2007 - 13:51 #1
Det ser meget godt ud :-) Her er en korrigeret, dog med risiko for kommarettelser:

Mangler I en underleverandør til brolæggerarbejde?

Når jeg har valgt at kontakte jer er det fordi vi ønsker at (hjælpe jer med / assistere med) alle de former for flisebelægning i måtte mangle hjælp til: Hånd- og maskinlægning, veje, indkørsler, terrasser og vedligeholdelse.

Midt Vest Brolægning er en brolæggervirksomhed der ejes og drives af undertegnede. Efter nogle års erfaring med maskin- og håndlægning, valgte jeg i begyndelsen af 2007 at opstarte Midt Vest Brolægning.

Virksomhedens mission er i samarbejde med vore kunder at finde den flotteste løsning som vil gøre dem glade langt ud i fremtiden.
Vores vision er at være en virksomhed i konstant vækst samt at være vore kunders foretrukne brolægger. Midt Vest Brolægnings højeste prioritet er tilfredse kunder, og vi afslutter ikke et projekt før kunden er fuldt ud tilfreds med vores arbejde.

Mit endelige mål er at være blandt de billigste kvalitetsbeviste brolæggere. Dette kan lettest dokumenteres ved at I lader mig give et tilbud på en konkret opgave.
Lige nu er der plads til flere nye opgaver i vores arbejdskalender, og det er med stor fornøjelse at vi kan tilbyde vores assistance / arbejdskraft / ekspertise (husk du bruger ordet ”assistere” i starten)

Det er mit håb, at I vil afse tid til et kort møde, hvor jeg gerne vil svare på uddybende spørgsmål i forbindelse med et fremtidigt samarbejde. En af de nærmeste dage vil jeg tillade mig at ringe til jer for at høre om et eventuelt samarbejde kunne have jeres interesse.
Avatar billede torotune Nybegynder
11. oktober 2007 - 13:55 #2
Du kunne også vælge at stille jeres fagområder op i punktform. Noget i stil med:

Vores arbejdsområder omfatter for eksempel / blandt andre:

- Hånd- og maskinlægning
- Veje
- Indkørsler
- Terrasser
- Almen vedligeholdelse
Avatar billede Douink Novice
11. oktober 2007 - 14:12 #3
Det bliver til 2 A4 ark hvis jeg stiller det op i punktform. Der er logo og meget andet på de sider jeg bruger.
Det lyder godt nu. men er det forkert at jeg skriver VI & OS og sener bruger JEG & MIT?

Og til det med Assistere/Hjælpe må du/i meget gerne hjælpe med da jeg er i tvivl om hvad der lyder bedst.

Tror den her bliver til en 13.  :-)
Avatar billede Douink Novice
11. oktober 2007 - 14:14 #4
En 13. Et 13. Undskyld staver som en hest
Avatar billede torotune Nybegynder
11. oktober 2007 - 17:17 #5
Hehe.. ja det er ved at være en fin skrivelse :-)

Hvis du vælger at bruge "assistance" i starten er det måske lidt tidligt at bruge assistance nede i næstsidste afsnit. - Det er en detalje, men du kunne gøre det mere farverigt ved at finde på et alternativ et af stederne. Når nu du gerne vil have 13 :-)

Jeg synes det er fint med omtaleformen: Du starter med "jeg", fordi du herved henvender dig personligt. Senere beskriver du virksomheden, og her er det ok at skrive "vi", da I er flere der arbejder sammen mod samme mål. Du afrunder så ved at gå tilbage til dig selv som repræsentant i "Det er mit håb ...". Det gør det til en personlig og pålidelig henvendelse efter min mening.

Men der er jo mange måder at gøre det på, uden noget er rigtigt eller forkert...
Avatar billede torotune Nybegynder
11. oktober 2007 - 17:18 #6
Sorry, jeg mener når du bruger "assistere" i starten er det måske tidligt med "assistance" i næstsidste afsnit.
Avatar billede kox Nybegynder
11. oktober 2007 - 21:19 #7
Nu kommer jeg godt nok lidt ind fra sidelinien, men en enkelt kommentar til jeg/vi har jeg da.
Det irriterer mig grænseløst hvis nogen skriver "Vi" når det er helt tydeligt at det er en enkeltmandsvirksomhed. Derfor er mit råd at du holder dig til jegformen og undgår vi-formen medmindre du har ansatte.
Avatar billede torotune Nybegynder
11. oktober 2007 - 23:24 #8
Okay, jeg var af det indtryk at der var tale om i hvert fald et par ansatte?
Avatar billede Douink Novice
12. oktober 2007 - 00:11 #9
Jeg har en hjælper som dog ikke er fuldtids ansat endnu. Men det kommer. Derfor tror jeg ikke det gør så meget at omtale firmaet som vi. Når der bliver flere! :-)
Jeg sender den lige gennem nåleøjet et par gange mere så skriver jeg lige tilbage :-)
Tak for indskudet kox. det gør ikke noget med mange syn på sagen! så deltag endelig hvis du finder flere fejl!
Avatar billede Douink Novice
12. oktober 2007 - 00:14 #10
Syntes ikke mit endelige mål lyder godt i anden sidste. nogle forslag til den sætning?
Avatar billede jake_the_snake Nybegynder
12. oktober 2007 - 00:24 #11
Jeg vil råde dig til at få fat i nyeste eller forrige (ved ikke hvilket af dem det er i) nummer af bladet Iværksætteren. se: http://www.ivaerksaetteren.dk

Her så jeg en artikel om netop direct marketing som du her har fat i. Ham der blev interviewet kom med nogle guldkorn om denne svære men effektive disciplin.

Alle ved godt hvor meget bras man modtager der får et sekund opmærksomhed det arkiveres lodret. Her vil du gerne ha´ noget der fanger folks opmærksomhed med det samme.

Måske et /stort/ "PERSONALEMANGEL?" eller "Den/din fleksible arbejdskraft"  som overskrift. Hvis ellers dagspressen kan tages for gode varer så er det et problem i håndværksbranchen med manglen på hænder.
Det rigtig sjove ved direct marketing er så hvis man vælger at sende forskellige salgsbreve ud og naturligvis noterer hvem der får hvilke. Se hvilke der har størst effekt og så sende det mest succesfulde ud et stykke tid senere til dem der fik det "dårlige" brev.

Held og lykke med det.
Avatar billede enya Nybegynder
12. oktober 2007 - 00:29 #12
Hvad med: "Mit mål er...."
Avatar billede Douink Novice
12. oktober 2007 - 00:44 #13
1000 Tak jake_the_snake og Enya.. Jeg vil studere http://www.ivaerksaetteren.dk noget mere. men hvis du finder den artikel du snakker om må du utrolig meget gerne paste den her i debatten.
Det er utroligt svært af få opmærksomhed ved et stykke papir så jeg suge til mig af alle gode råd! :-)
Avatar billede enya Nybegynder
16. december 2007 - 16:10 #14
Lukketid...???
Avatar billede Douink Novice
22. december 2007 - 03:16 #15
Ja kan jeg lige få et svar?
1000 Tak for alle gode råd..

MVH Douink
Avatar billede torotune Nybegynder
22. december 2007 - 19:14 #16
Her er et fra mig, hvis du da kunne bruge noget af det :-)
Avatar billede enya Nybegynder
22. december 2007 - 19:18 #17
Ellers tak - jeg springer over.. :)
Avatar billede Douink Novice
26. december 2007 - 03:23 #18
Tak for alt hjælp her inde... Og Godt Nytår til jer alle :)