Avatar billede peter-randers Praktikant
16. oktober 2007 - 10:21 Der er 2 kommentarer

Bliver ved at at skulle accptere licensbetingelser efter install.

Jeg har installeret en fuld officepakke på Windows XP .(lovlig licens, original software osv.)

Når jeg starter bl.a. Word, Excel osv. skal jeg accptere licensbetingelserne. Det er helt fint, bortset fra at jeg skal gøre det HVER gang jeg starter programmet. Efter at jeg har accpetert betingelserne kan jeg godt anvende programmerne.

Men det er møg irreterrende

Nogen der har en løsning til dette?

Venlig hilsen
Peter
Avatar billede marky_dk Nybegynder
16. oktober 2007 - 10:46 #1
Har din bruger profil administrator rettighedder ?
Avatar billede peter-randers Praktikant
16. oktober 2007 - 11:16 #2
Hej Mary, tak for dit hurtige svar.

Ja det er ikke logget ind som administrator, men som deres egen bruger, men ja de har administratorrettigheder.

Venlig hilsen
Peter