Avatar billede schamakki Nybegynder
18. oktober 2007 - 20:29 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Åbne vores Stationere PC fra min bærbare

Hej Eksperter
Jeg tænke på om jeg kan drille min Lillebror, ved f.eks. at sætte hans spil på pause, fra min bærbare PC?

Hilsen Schamakki
Avatar billede riversen Nybegynder
20. oktober 2007 - 08:43 #1
du kan jo installere vnc og fjernstyre pc'en... altid et godt grin. Ellers er der jo pstools hvor man kan lave lidt sjove ting, men det kræver du har administrator rettigheder på pc'en.
Avatar billede schamakki Nybegynder
20. oktober 2007 - 11:11 #2
Hvad er vnc og pstools?
Skal Jeg havde administrator rettigheder på begge PC´er hvis jeg skal bruge pstools?
Avatar billede riversen Nybegynder
20. oktober 2007 - 13:42 #3
realvnc er et fjernstyringsværktøj og pstools er en samling af remote administratorværktøjer. Pstools kræver administrator rettigheder på remote pc'en
Avatar billede schamakki Nybegynder
20. oktober 2007 - 14:26 #4
jeg har prøvet at hente Pstoolsog jeg får en masse filer hvad skal jeg gøre med dem?
Avatar billede riversen Nybegynder
20. oktober 2007 - 14:28 #5
tjek beskrivelserne af hvad de kan og se om der er noget spændende. Derefter kan du starte programmerne med /? for at de opstartsparametre du kan benytte.
Avatar billede schamakki Nybegynder
20. februar 2008 - 11:32 #6
har droppet det... men tak
Avatar billede riversen Nybegynder
20. februar 2008 - 16:09 #7
velbekom