Avatar billede dullerdk Nybegynder
22. oktober 2007 - 12:03 Der er 1 kommentar

Hvilken papirkurv efter sletning

Når jeg sletter en fil på min arbejdsplads på et netværksdrev, hvilken papirkurv ender den så i?

Jeg kikket i min(min computer) og den på serveren, men den slettede fil var ingen af stederne?
Avatar billede bubbaa Nybegynder
22. oktober 2007 - 12:27 #1
Den kommer så vidt jeg ved ikke i en papir kurv.
Det er i hvert fald helt sikkert at den ikke skal komme i din egen, da man så kan risikere at alle brugere har en masse gamle filer i papirkurven, der fylder utrolig meget.