Avatar billede hugo321 Praktikant
22. oktober 2007 - 21:27 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Søger Program til Regningere uden varere

Det jeg søger er at program så jeg kan lave regninger uden at jeg skal skrive hvert enkelt ting der er soldt til kunden da jeg laver en total entreprice. Og kunden for et pris inden jeg går i gang.

Så det jeg søger er:
Et program til at lave regninger.
Et program der kan have en kundedatebase
Et program der kan holde styr på hvem det har betalt
Et program hvor man KUN! skal skrive en beskrivelse og ikke nogen varer på...
Avatar billede hugo321 Praktikant
22. oktober 2007 - 21:45 #1
Altså bare så at feltet med produkter er erstattet med et notefelt...
Avatar billede mariaf Juniormester
22. oktober 2007 - 22:33 #2
Og så bogfører din revisor for dig? Eller skal det også kunne bogføre dine regninger? Jeg ville tale med revisor først, alternativt finde en bogholder (de kan lejes på deltid), som kender til bogføring.
Avatar billede supertekst Ekspert
23. oktober 2007 - 13:36 #3
Hvilket økonomi-program har du?
Avatar billede hugo321 Praktikant
23. oktober 2007 - 15:45 #4
Jeg har ikke nogen men jeg skal bare bruge et program til at holde styr på de projecter der er i gang.
Og jeg har fundet en revisor men han siger jeg bare skal bruge exel... Hmm
Avatar billede supertekst Ekspert
23. oktober 2007 - 16:21 #5
OK - det kan du i princippet også - men der er mulighed for at "skrue" noget sammen såvel af Excel, Word og/eller Access via VBA - altså anvende de værktøjer, der findes i Office-pakken.

Hvilken office-version har du?
Avatar billede hugo321 Praktikant
23. oktober 2007 - 17:28 #6
Jeg har office 2003 og jeg er ikke nogen haj til vba..
Men bare så jeg har de mulighedder
Avatar billede mariaf Juniormester
23. oktober 2007 - 18:06 #7
Min erfaring er at man skal være ualmindelig god til Excel eller Access for at få et godt udbytte. Er man ikke en haj, så er et ægte økonomiprogram bedre. Det kan sættes op så det dækker dit behov, og så er du også fremtidssikret, hvis nu du skulle få flere medarbejdere eller på anden vis udvide forretningen.
Avatar billede hugo321 Praktikant
17. januar 2013 - 09:08 #8
Fandt et program der hed E-Conomic