Avatar billede htmlkongen Novice
23. oktober 2007 - 11:06 Der er 12 kommentarer og
2 løsninger

Jeg modtager spam mails

Jeg modtager ca 1000 spam mails om dagen på mine 3 konti som er via egen hjemmeside.

Jeg har spamfighter Pro installeret men det hjælper ikke. Der er skruet op for niveauet i min konsol for hjemmesiden - men stadig uden held.

GODE råd søges til ikke at få mere spam????
Avatar billede Slettet bruger
23. oktober 2007 - 11:09 #1
Har du en mulighed for at ændre dine e-mailaddresser.?

Jeg var engang udsat for noget lign. men efter en ændret e-mailadresse forsvand mine spammails
Avatar billede tonygk Nybegynder
23. oktober 2007 - 11:15 #2
Enten skal du overveje et anerkendt produkt, som opdatere spamliste hver dag (fra 10 forskellige spamrigster i verden) ligesom McAfee, Norton eller lign, eller som samsonjens siger skifte din mail. Problemet med det er at spam roboter har fået fat i dit domainnavn og de generere tilfælgide "fornavne" til det, og de kan ramme det nye igen.
Avatar billede htmlkongen Novice
23. oktober 2007 - 11:56 #3
Samsonjens - Ja det er jo ligesom at starte forfra? Sådan kan det bare ikke helt fungere..

Tonygk - Jeps præcis.

Jeg har Bullguard installeret - det burde vle være OK sammen med Spamfighter - men det er det bare ikke...?
Avatar billede tonygk Nybegynder
23. oktober 2007 - 12:31 #4
Ikke så vidt jeg ved. Men prøv at kigge på det.

http://www.mcafee.com/uk/small/products/anti_spam/index.html

http://www.symantec.com/en/uk/enterprise/products/category.jsp?pcid=2242

fordel med de produkter er at de er dynamiske, intelligente og har forbindelse til 10 decideret spam register servere som er placeret rundt i verden (de scanner og analyserer ca. 10,000,000 mails om dagen)
Avatar billede htmlkongen Novice
23. oktober 2007 - 13:41 #5
Symantec (Norton) er muligvis det ringeste og mest elendige stykke software jeg EVER har haft i hånde efter år 2000 og frem - så det vil jeg ikke bruge. McCafee er ulogisk og burde ikke dække bedre end fx. Bullgaurd eller andre programmer?

Hvorfor burde Bullguard ikke kunne klare opgaven? Er den ikke dynamisk og intelligente?
Avatar billede perhaps Nybegynder
23. oktober 2007 - 13:49 #6
Det går ikke med to spamfiltre, så kan de ikke finde ud af det. Vælg BullGuard og nedlæg Spamfighter.
Avatar billede tonygk Nybegynder
23. oktober 2007 - 14:06 #7
Hvad med at spørge bullguard om dit problem? De har faktisk et ok chat support system.
http://www.bullguard.com/support/live-support.aspx
Avatar billede htmlkongen Novice
24. oktober 2007 - 23:43 #8
Prøver det.

Perhaps - Hmm ikke hørt før. Hvordan kan det være at de ikke kan suplere hinanden? Altså først Bullguard og derefter SpamFighter??

Er Bullguard ikke ligeså effektiv som Norton og McCafee mv.??
Avatar billede htmlkongen Novice
26. oktober 2007 - 20:28 #9
Sker der mere her?
Avatar billede Slettet bruger
27. oktober 2007 - 21:13 #10
Jeg prøvede mig meget frem mellem alle spamfiltre og det bedste jeg fandt var spambully, du kan sætte til at stoppe og rense automatisk. Meget let at sætte op og tilføjer automatisk de mails du sender til sin whitelist. Det skal der også kun betales et engangsbeløb for. Ikke en gang om året.  Det er et trialprogram, du bare kan slette, hvis du ikke ønsker det.

Jeg beholdte det på min maskine, da det efter min mening er meget effektivt.

http://www.spambully.com/index.php?rs=clickbank
Avatar billede htmlkongen Novice
28. oktober 2007 - 21:43 #11
Ok tak - det ser jeg lige på.

Bullguard laver også en hvidliste.
Yderlige comments til 24/10-2007 23:43:47 ???
Avatar billede htmlkongen Novice
07. november 2007 - 20:16 #12
hvem vil ha point i denne tråd?
Avatar billede Slettet bruger
07. november 2007 - 21:27 #13
kunne fint bruge nogle :-)
Avatar billede htmlkongen Novice
12. november 2007 - 16:02 #14
Velkommen