Avatar billede sherlock Nybegynder
23. oktober 2007 - 16:19 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Elendig formuleringsevne.

Anmeldfunktionen virkede vist ikke for mig. Så here goes.

Karma interesserer mig egentlig ikke.
Indtil det bliver på denne form.
Kan man ikke få det slettet?

"You know what you STUPID FUCK!!!?? Folk ville for en i den blå fuck bitche hvis jeg gav 200 point for det svar som du kom med i http://www.eksperten.dk/spm/799940.... Glem det mand! Derfor tog jeg selv de 190 point selv. Hvis du mente at du gav et svar der var 200 point værd er du satme dummere end lort...! Giv mig bare lorte karma! Fuck dig mand... Pointliderlige lort. til orientiering er det 82681 år siden folk gik op i point på E.dk- Følg med rookie-guy! /Htmlkongen"
Avatar billede thesheriff Nybegynder
23. oktober 2007 - 16:32 #1
Avatar billede peet-49 Novice
23. oktober 2007 - 16:34 #2
Det kan være hvem som helst, der har skrevet den karma, jeg er nu sikker på, det ikke er htmlkongen, der har skrevet den.
Avatar billede thegenuine Praktikant
23. oktober 2007 - 16:36 #3
Det ser spændende ud - jeg kigger med
Avatar billede sherlock Nybegynder
23. oktober 2007 - 16:38 #4
>> thesheriff..

Det var hvad jeg gjorde, men jeg nåede kun til en ret anonym side med overskriften "IDG Intranet" og ingen ref. til min anmeldelse.
Avatar billede thesheriff Nybegynder
23. oktober 2007 - 16:43 #5
-> thegenuine: FYI kan du følge med i alle de tråde du vil, blot ved at sende en tom kommentar - bare sørg for, at du har sat flueben i Abonnér :)

Har lige testet og det burde virke, men Eksperten har nogle gange sine egne veje :)

Men dette er et godt eksempel på, hvorfor karmasystemet stinker.

Glæder mig til vi får den nye udgave af E.
Avatar billede snowball Novice
23. oktober 2007 - 17:24 #6
Din anmeldelse er modtaget og den pågældende karma er nu fjernet.

Snowball / Admin
Avatar billede nopsen Ekspert
23. oktober 2007 - 19:21 #7
tror heller ikke det er htmlkongen der står bag.. er der ikke noget med at admins kan se hvem der har lagt karma? den slags burde omgående koste en deaktivering af brugeren, folk slipper alt for tit godt fra at svine andre til herinde via karma.
Avatar billede sherlock Nybegynder
23. oktober 2007 - 19:37 #8
Mange tak :)
Avatar billede htmlkongen Novice
24. oktober 2007 - 23:37 #9
What? damn!!

Ser først denne tråd nu!

Det er ikke mig der har lagt den karma!! - (ikke just min stil???)

Beklager meget .

Ekstra ordinært underligt?

Jeg er også ligeglad med karma ???

Jeg ændrer kodeord med det samme!!!???

Beklager endnu en gang!?
Avatar billede peet-49 Novice
25. oktober 2007 - 08:30 #10
Det har intet med dit kodeord, at gøre, den er kun signeret med dit navn, det kan alle gøre.