Avatar billede wolfcas Nybegynder
23. oktober 2007 - 22:36 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Linksys Wireless N router

Hej eksperter

Jeg har et IRRITERENDE problem. Jeg kører et trådløst netværk herhjemme. Det er fra Perspektiv bredbånd tidligere CPH metronet. Jeg har også IP telefon (Linksys PAP).

Jeg har sat Linksys PAP til min wireless N-router, idet den også fungere som switch.

Problemet er at min fastnettelefon hopper af nettet i tide og utide. Ligeledes kan forbindelsen til nettet pludselig ryge.

Genstart at linksys router hjælper både på telefon og netforbindelse. Jeg kan dog også redde netforbindelsen fra PC'en ved at reparere linien.

Jeg har en 20/1 linie.

Håber der er nogen der kan hjælpe

Mange hilsner

Wolfcas
Avatar billede tonygk Nybegynder
24. oktober 2007 - 07:49 #1
Det hjælper rigtig ofte at opdatere firmware på din router.
Avatar billede wolfcas Nybegynder
24. oktober 2007 - 09:08 #2
Det har jeg gjort. Har ver. 2.00.20.
Avatar billede tonygk Nybegynder
24. oktober 2007 - 09:19 #3
Jeg har haft en linksys med samme problem, og efter lang snak med Linksys online chat, fik jeg at vide at den skal skiftes med en ny, da den havde "interne" problemer.
Avatar billede wolfcas Nybegynder
24. oktober 2007 - 09:35 #4
Kunne være jeg skulle ringe til dem....
En kollega har fortalt mig det kan skyldes min forbindelse er sat til max hastighed (kobber osv)... men ved ikke hvor rigtigt det er..
Avatar billede tonygk Nybegynder
24. oktober 2007 - 09:59 #5
Nej, det passer ikke, med mindre du har en rigtig switch hvor du kan definere fx. 100 full eller half doublex m.m.
Avatar billede wolfcas Nybegynder
24. oktober 2007 - 10:01 #6
ok det har jeg vist ikke :)
Avatar billede tonygk Nybegynder
24. oktober 2007 - 10:20 #7
Hvis du er tilfreds med mit svar, er du velkommen til simde et par point her.    ;--))