Avatar billede ekspertprofil Nybegynder
27. oktober 2007 - 22:57 Der er 1 kommentar

ASP programmør med flair for design søges

Jeg har en mindre virksomhed som skal have lavet et webportal, hvor en række funktioner skal programmeres i ASP.

Der skal blandt andet implementeres et debatforum, samt et artikelsystem. Begge disse funktioner er dog købt færdigprogrammeret, men skal tilpasses og implementeres på websiden. Der er en række andre database og programmeringsmæssige opgaver, som jeg kan fortælle nærmere om over email.

Udover det programmeringsmæssige skal du også udarbejde et pænt design.

Jeg har afsat 30.000kr til opgaven. Der er ingen deadline for projektet.

Hvis det lyder som noget du måske kunne have tid og lyst til, så send mig en mail på ekspertprofil@forum.dk
Avatar billede mnt Nybegynder
28. oktober 2007 - 08:22 #1
Hej,
Mit navn er Mads og med erfaring som grafiker / webdesigner siden 1999 ligger mine hovedkompetencer indenfor Internetbranchen.
Jeg arbejder til dagligt med design, animering, programmering, søgemaskineoptimering, opdatering/vedligeholdelse og rådgivning af hjemmesider.

Alle mine opgaver udføres med målgruppen i baghovedet og budskabet i front.

Se referencer på min hjemmeside: http://www.timmer.dk/referencer.asp?id=webdesign

Håber på din interesse samt at høre fra dig.

Med venlig hilsen

Mads Timmermann
Grafiker / Webdesigner
Tlf.: 30 116 116
mads(snabel-a)timmer.dk
www.timmer.dk