Avatar billede krusell Nybegynder
30. oktober 2007 - 16:25 Der er 1 løsning

Kamera med mulighed for ok video, med zoom

Hej

Jeg er på udkig efter et godt kamera, der dog stadig er rimeligt kompakt.
Jeg er ikke på udkig efter noget proff, men kan godt lide kvalitet.

Jeg har indtil videre fundet Canon PowerShot G9, som jeg mener passer godt til mig.

Men der er en detalje med video delen, hvor man ikke kan zoome.

Jeg har set på et fra Ixus serien, mener det var 70, hvor man kun kan bruge digital zoom.

Findes der et "kompakt" kamera, med ok video, hvor det er muligt at bruge rigtigt zoom? Eller er det for meget at forlange i den størrelse/prisklasse?
Avatar billede killifish Nybegynder
02. november 2007 - 02:34 #1
Det er for meget at forlange at have optisk zoom under videooptagelse i et kompaktkamera. Vær lykkelig hvis du kan benytte den digitale zoom under optagelse.