Avatar billede ham_selv_superj Praktikant
30. oktober 2007 - 21:04 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Projektor fremvisning

skal have en  lille turnering har til weekenden  vil have score tavlen vist på projektor  men vil samtidig gerne kunne ændre stillingen og lignende uden at skulle minimere progremmet og sådan  har    det i regneark nu  score tavlerne??  er der powerpoint eller et andet program hvor det kan lade sig at gøre og hvordan??
Avatar billede Kengun Praktikant
30. oktober 2007 - 21:35 #1
Det kan måske laves i Flash, slig at du blot kan trykke på nogle knapper for at ændre stillingen op (eller ned, ved fejl) for det ene eller andet team.
Avatar billede ham_selv_superj Praktikant
30. oktober 2007 - 21:46 #2
amm oki så skrap er jeg vist ikke til at lave flash :S  har det hele i excel nu hvor den regner tingene ud  kan man få powerpoint til at opdatere automatisk fra et excel dokument??
eller er der nogen med nogle ideer??
eller et meget nemt flash program? :)
Avatar billede ham_selv_superj Praktikant
03. januar 2009 - 15:03 #3
luk