Avatar billede starbotz Praktikant
31. oktober 2007 - 15:48 Der er 2 kommentarer

vBulletin agtig page navigation

Kender nogen til et script eller noget, som kan lave den samme slags paging som man fx har i vBulletin? Jeg tænker på fx hvor man står på side 30 af 45 og har følgende muligheder:

« First < 20 28 29 30 31 32 40 > Last »

og derudover en trekant man kan klikke på og få et lille "Go to page" indtastningsfelt med tilhørende "Go" knap frem.

I så fald vil jeg rigtig gerne høre om det :o)
Avatar billede Slater Ekspert
31. oktober 2007 - 15:56 #1
Teknikken hedder bare "paging", og hvis du søger efter det på Google, kommer der masser af gode eksempler:

http://www.google.com/search?&q=paging%20php
Avatar billede starbotz Praktikant
31. oktober 2007 - 19:38 #2
Mnja, men jeg ville gerne have noget a la den fra vBulletin, hvor jeg kunne se hvilke regler der bruges for hvilke side links der skal vises hvornår