Avatar billede simonth Nybegynder
31. oktober 2007 - 17:08 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Mus hakker i CS når jeg trykker på CTRL på tastaturet

Hej,

Jeg har en Logitech MX1000(Laser) mus, som egenligt fungerer okay, men i blandt andet Counter-Strike og Counter-Strike Condition Zero, så hakker musen når jeg holder CTRL knappen nede.

Jeg har installeret Logitech SetPoint, så det burde vel virke.

Musen hakker kun når jeg holder en knap nede(hverfald CTRL - men tror også det sker med W,D,S,A og Shift), så det er lidt mærkeligt synes jeg.

Jeg bruger et Microsoft tastatur med PS2 tilslutning lige nu, men der var samme problem da jeg brugte et Logitech trådløst USB tastatur.

Er der nogen der har en løsning på dette problem?
Avatar billede old-faithful Praktikant
31. oktober 2007 - 18:47 #1
Har du prøvet at lukke SetPoint ned før du spiller?
Avatar billede peterpedersen Nybegynder
11. februar 2009 - 20:01 #2
come on folkens. Jeg har samme problem! virkelig ingen der kan løse det her problem?
Avatar billede Redecker Nybegynder
17. marts 2009 - 21:02 #3
Hej med jer.

Jeg havde selv samme problem, men jeg gik bare ind på Cs. under 'Indstillinger' og så 'Tastatur' og så ned under de knapper jeg havde problemer med.
Fx W,D,S,A
Inde på Counter Strike Source skal knapperne hedde:
Bevægelse fremad = w
Bevægelse bagud = S
Bevægelse til venstre(strafe) = A
Bevægelse til højre(strafe) = D

Og så har jeg selv sat shift til: Gå (langsom bevægelse)

Sådan løste jeg mit problem med min mus.