Avatar billede skolestofdk Nybegynder
01. november 2007 - 00:45 Der er 20 kommentarer og
4 løsninger

hvad synes i? om trgruppen.dk

Hejsa..
Hvad synes i generelt om designet på siden...

http://www.trgruppen.dk
- din loyale servicepartner

(siden er ikke helt færdig endnu.)

Mvh Tomi
Avatar billede w13 Novice
01. november 2007 - 01:26 #1
Det er umiddelbart et pænt og enkelt design i nogle behagelige farver, men det er dog en anelse for stort til min skærmstørrelse. :(
Avatar billede w13 Novice
01. november 2007 - 01:26 #2
Nu er det ikke sikkert, du gik efter at få det til at passe til skærmen - det er bare så tæt på. Øv.
Avatar billede a1a1 Novice
01. november 2007 - 02:03 #3
;o) ja, den er for stor (sidder på en "gammel" bærbar 1024x768)

Ellers flot og "smart"
Avatar billede a1a1 Novice
01. november 2007 - 02:05 #4
det kan være at "nogle" har problemer med at gætte at man bare skal klikke på "undersiden" for at lukke den (lav en "Luk Vinude" knap)
Avatar billede cob Nybegynder
01. november 2007 - 08:47 #5
Længe siden jeg har set sådan et flash-helvede... Jeg syntes den er ganske og aldeles frygtelig... - og syntes måske du rammer ret så meget ved siden af målgruppen.
Avatar billede lajlev Nybegynder
01. november 2007 - 08:52 #6
Flashhelvede? Syntes da det er meget lækkert, den bør dog gøres smaller og enig med en luk vindue knap.
Avatar billede mindfreak Nybegynder
02. november 2007 - 11:48 #7
1. Der bør helt sikkert være en luk knap
2. Siden bør MINIMUM kunne vises i 1024x768
3. Du får givetvis problemer med indekseringen i forhold til google (SEO)
4. Logoet..fjern alt det effekt gøgl
Avatar billede -flow- Nybegynder
02. november 2007 - 15:27 #8
De er ret store billederne... lidt for store efter min smag.. ved ikk om jeg har overset noget, men i burde måske skrive om hvem i er og hvad  består af.. Før man kommer ind på alt det man kan vælge på en eller anden måde.. Den er ikke så overskuelig
Avatar billede skolestofdk Nybegynder
02. november 2007 - 15:58 #9
Super med alt det respons.. både negativt og positivt..

cob: uddyb venligst, så jeg kan få gavn af din kommentar!

-flow-: der er jo den lille boks som kommer ned i starten? - men er det nok? måske der skulle stå lidt mere?

# Der vil blive lavet rettelser udfra jeres forslag, så kan i komme med jeres mening igen!
Avatar billede cob Nybegynder
02. november 2007 - 19:10 #10
Jeg mener bare, at tiden for længst er løbet fra denne her slags flash sider - flash er fint til elementer på en siden, men ikke til hele siden - men bevars det er jo bare min mening...

Jeg mener også, og det er måske værre, at siden er forfejlet når man tager målgruppen med i betragtningen. Hvis jeg leder efter et firma til at rengøre mine skurvogne, pudse mine vinduer eller til at køre mit affald væk... SÅ ville jeg ikke forvente at komme ind på sådan en 'fancy' side.

Beklager men jeg mener det er overkill og virker som en siden lavet for sidens skyld og ikke for 'kunden'. Det kunne have været gjort smartere og mere elegant med html/asp/php....
Avatar billede a1a1 Novice
02. november 2007 - 19:41 #11
Er det dit eget firma eller noget du laver for en?

Hvis det ikke er dit eget og kunden VIL have flash, så er det fino (jeg synes heller ikke at flash sites er "fede", plejer at vælge en HTML version hvis der er mulighed for det)

Men jeg ved dog at mange "ledere" (direktører osv., som IKKE ved meget om internettet) synes at flash er det "fedeste", så jeg tror ikke (som cob siger) at du har ramt helt forket i forhold til målgruppen..

;o)
Avatar billede -flow- Nybegynder
03. november 2007 - 11:11 #12
Jamen altså hvad er i.. tømrer, håndværker, alt mulig mænd.. he he .. er stadig lidt uklart..

Synes at selve knapperne er for store så der er lit svært at overskue hvad i har.
Men jeg kan godt lide at der er flash på siden.. det gør at den ikke er mega kedelig og sadig opretholder interessen istedet for at lukke ned..
Avatar billede flashnoob Nybegynder
03. november 2007 - 22:56 #13
Hej Tomi!
Læser du overhovedet dine mails? Hvis ikke, så gør det lige, jeg har sendt dig mange mails angående en opgave jeg skulle lave for dig!!
Avatar billede skolestofdk Nybegynder
08. november 2007 - 00:10 #14
flashnoob , nope , ikke den konto!

Så er der blevet ændret hist og pist... hva synes i nu?

a1 - (det er mit firma)
Avatar billede flashnoob Nybegynder
08. november 2007 - 19:29 #15
Så jeg skal forstå det sådan, at du ikke tjekker din email?
Da jeg har smidt timer i det projekt jeg skulle lave for dig, kunne det måske være en god idé at skrive tilbage?!!
Avatar billede skolestofdk Nybegynder
08. november 2007 - 20:53 #16
det er korrekt, jeg tjekker ikke den mail, du sider med!

Desuden blev den opgave du ref.. til, lukket for små 2 måneder siden! - og jeg tror også der gik små 2 uger inden du gav svar fra dig, efter vores hendvændelse omkring opg. - (da vi så ikke hørte fra dig fandt vi en anden!

##timer##... hehe... lidt at overdrive.. synes du ik? :-)
Avatar billede flashnoob Nybegynder
08. november 2007 - 21:04 #17
Haha.. der gik 2 dage! Og ja det var d. 17 september jeg leverede layout til dig, så det er et par måneder siden. Det mindste, et professionelt firma ville gøre, ville være at skrive en mail tilbage, så vi ikke skulle spilde tid på hinanden.
Og ja, timer var måske en overdrivelse, men det er pricippet i at jeg har brugt tid på dig og dit firma.

Og angående din hjemmeside, så ser det da _ok_ ud.. Det ville bare være bedre med meget mere indhold.
Avatar billede mindfreak Nybegynder
08. november 2007 - 22:03 #18
Med fare for at gentage mig selv.. 2. Siden bør MINIMUM kunne vises i 1024x768
Avatar billede dysp Nybegynder
19. november 2007 - 15:01 #19
Jeg har ikke lige læst alle de andre.

Fjern den ekstreme "glow" der er på billederne, det spiller overhovedet ikke. Det er alt for overdrevet.

Dit "banner" kunne godt trænge til en simpel stroke.

Jeg bryder mig ikke om den enorme gradient der er i baggrunden, men det er vel smag og behag.

Jeg synes du bør lave "dropdown" lidt hurtigere, det er lige langsomt nok, hvis man ser mange sider igennem.
Avatar billede skolestofdk Nybegynder
03. december 2007 - 02:26 #20
Så er der blevet rettet lidt hist op pist... Hva synes i nu?

DEN SKULLE KUNNE SPILLE I 1024x768 NU.. IK???

"glow" forsvinder ikke!!! :-)

PS: se detaljen på "tilbud/rabatter"
Avatar billede johnstigers Seniormester
01. marts 2008 - 23:41 #21
Kanon! Den er flot!
Avatar billede groop Nybegynder
02. marts 2008 - 00:02 #22
Baggrunden gentager sig selv når siden ses i 1920 x 1200 ellers thumbs up.
Avatar billede skolestofdk Nybegynder
15. marts 2008 - 20:38 #23
jamen jeg´taker :-)
Avatar billede skolestofdk Nybegynder
15. marts 2008 - 20:38 #24
takker