Avatar billede simplus Nybegynder
04. november 2007 - 20:56 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Musik program søges

Jeg ønsker at forsøge mig ud i at lave noget elektronisk musik. Jeg har hidtil spillet på diverse musik instrumenter, men nu er det tid til at lære noget på computeren. Jeg ønsker at lave melodier noget lign dem man ser fra de nyeste electronic rock-kunstnere såsom supertroels (http://www.myspace.com/supertroelsmusic).
Jeg regner naturligvis med at programmet jeg skal bruge, skal købes. Jeg ønsker nemlig et program som på et begrænset niveau er profesionelt. Dvs at jeg ønsker et brugbart og godt program, men forventer ikke at skulle købe et helt studie, da det trods alt kun er til hjemmebrug.

Jeg ønsker lidt hjælp til hvilke programmer der er gode.
Avatar billede oskar Nybegynder
04. november 2007 - 21:27 #1
Avatar billede simplus Nybegynder
04. november 2007 - 21:51 #2
Programmet er udemærket til at lege lidt i, men vil gerne op på et lidt højere plan. Det gør som sagt intet hvis programmet koster noget :-)
Avatar billede old-faithful Praktikant
04. november 2007 - 22:15 #3
Du kan evt. kigge på fx:
- Fruity Loops: http://www.fruityloops.com/
- Reason: http://www.propellerheads.se/
Avatar billede simplus Nybegynder
04. november 2007 - 23:23 #4
Reason er lige det jeg søgte efter. Læg svar for point.
Avatar billede old-faithful Praktikant
04. november 2007 - 23:39 #5
Udmærket! Her er mit svar :-)
Avatar billede simplus Nybegynder
05. november 2007 - 00:07 #6
Jeg siger tak for hjælpen!
Avatar billede old-faithful Praktikant
05. november 2007 - 00:11 #7
Det var så lidt :-)