Avatar billede Slettet bruger
05. november 2007 - 19:02 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Anbefal mig et webhotel. Vil væk fra Servage.net

Hej...

Går og overvejer et skift af webhotel grundet min nuværende leverandør: Servage.net, simpelthen er for langsomme... Der er altid problemer, så mit site kører langsomt af den ene eller anden grund. Lige pt. kan min side ikke få kontakt med deres database server....

Så mine krav er nok følgende...

Plads: Har pt 380Gb. Her kan jeg nok nøjes med en 5-10Gb
Tilladelser: Safe Mode OFF, samt andre irriterende sikkerheder der forhindrer udførelsen af scripts, skal være off...
Hurtighed: Dette er klart det vigtigste kriterie for mig! Skal ud og rejse senere på året, så siden skal gerne være hurtig at gå ind på andre steder i verden end bare dk...
Pris: Betaler pt. 39kr pr. måned, så vil helst ikke betale mere... Men lad ikke prisen afgøre jeres forslag...

Håber på jeres hjælp.. På forhånd tak.:

Vh Rasmus
Avatar billede bacardil Nybegynder
05. november 2007 - 19:07 #1
www.u2.net

Hvis du ikke vil have sikkerhed på serveren, så er det nok ded. server, da jeg ellers nødig ligge på samme server - Er der hul i dine script, så kan alle andre på serveren jo blive generet af det.
Avatar billede Slettet bruger
05. november 2007 - 19:22 #2
Nej ikke ment på den måde.. Det eneste som skal skal være slået fra er:

PHP Safe mode: OFF...
Avatar billede Mathias Praktikant
05. november 2007 - 19:40 #3
Surftown er et udemærket webhotel:) Jeg har endnu ikke haft problemer med  det. Jeg har 10 GB plads, og uendelige mange MySQL databaser:)

One.com er også fin, der er services i hvert fald 100% i orden!
Avatar billede ladyhawke Novice
05. november 2007 - 19:40 #4
så man skal ikke stole på det du skriver her (citat): "samt andre irriterende sikkerheder der forhindrer udførelsen af scripts, skal være off..." ???
Avatar billede strych9 Praktikant
05. november 2007 - 19:44 #5
Mon ikke hastigheden beror på at der kun tildeles 8MB RAM til php i den process han har. I så fald vil et skift til one.com ikke hjælpe noget, for der får man også kun 8MB. Hvis man vil køre et CMS eller lignende med php, så er 32MB eller mere sagen.
Avatar billede Slettet bruger
05. november 2007 - 20:56 #6
I kan jo selv prøve min side lige nu... så kan i se hvad jeg mener...

Karlsengroup.dk

Og prøv så specielt gallery sektionen...
Avatar billede strych9 Praktikant
06. november 2007 - 06:19 #7
Tjah, WordPress kører ikke specielt meget bedre hos one.com.
Avatar billede droopy Nybegynder
21. november 2007 - 12:07 #8
Prøv og se www.firebee.dk det er både billigt og stabilt. Jeg har haft mit webhotel der i 4 mdr, og har værken oplevet nedetid eller lange svar tider. Derudover svare supporten også ret hurtig på ens henvendelser.
Avatar billede Slettet bruger
21. november 2007 - 19:28 #9
Hmm, firebee har kun 4gb plads... ville gerne have 5-10 gb nok. nok 10gb som optimalt.. og som sagt hurtighed!
Avatar billede droopy Nybegynder
21. november 2007 - 21:32 #10
Prøv og skriv til deres support så finder de sikkert en løsning du måske kan bruge, jeg skrev med nogle specielle krav da jeg skulle oprette mit første hotel og det gik lige igennem.
Avatar billede Slettet bruger
15. december 2008 - 23:59 #11
Spørgsmål glemt. Tråd forældet. Lukker ned...