Avatar billede mismis Nybegynder
05. november 2007 - 19:45 Der er 1 løsning

Kopiering af movieclips med indhold

Hejsa Experter
jeg har søgt i nogen tid både på google osv og også her inde
og har fundet nogle posts der minder men ikke rigtig nogle svare.

mit problem er at jeg gerne vil tage et movieclip,
loade et billede ind i det, og derefter kopirere det billede til et anden movie clip så de ligger i bægge clip

men som mange ved så er dublicatemovieclip ikke lige så samarbejds villig da det kun kopiere movieclippet men ikke indholdet
så jeg ender med et med billede 1 og en der bare er tom som før der blev loaded.

Nogle der kan nogle trix så jeg kan få det til at virke
så jeg ikke skal loade mine billeder dobbelt?

mvh

Mis
Avatar billede mismis Nybegynder
06. november 2007 - 14:04 #1
too late