Avatar billede aspbuilder Nybegynder
05. november 2007 - 21:26 Der er 1 løsning

Læse EXIF/Metadata fra billede

Er lige startet på Visual Basic, og er kommet ind i en blindgyde.

Jeg vil gerne få vist EXIF eller metadata fra et billede, så jeg kan få vist ISO, kameramodel osv.

Jeg har fundet denne, men ved ikke hvordan jeg skal få det sat ind i min kode.

http://msdn2.microsoft.com/en-us/library/xddt0dz7(VS.71).aspx

Jeg bruger Visual Basic 2005 express edition. Men den skal vel ind i en eller anden form for Private Sub?

På forhånd tak.
Avatar billede aspbuilder Nybegynder
21. november 2007 - 09:29 #1
lukker