Avatar billede tiller3 Nybegynder
06. november 2007 - 15:44 Der er 6 kommentarer

Webhotel som tilbyder java servlets

Er der nogle der kender nogle danske webhoteller som giver mulighed for at bruge java servlets?

Martin
Avatar billede it-dk Nybegynder
07. november 2007 - 12:53 #1
Du kan evt forsøge på www.hostindex.dk og søge efter udbydere.
Avatar billede tiller3 Nybegynder
07. november 2007 - 14:03 #2
Problemet er at de ikke har servlets som en soege option. (Og java er stavet som jave).
Avatar billede it-dk Nybegynder
07. november 2007 - 15:20 #3
Det havde jeg ikke lige set - beklager. Mmmhhh så ved jeg ikke helt hvem som tilbyder det. Har du besøgt mange af udbyderne der er i DK?
Avatar billede tiller3 Nybegynder
07. november 2007 - 15:37 #4
Men siden var faktisk lidt brugbar alligevel, for en del af de firmaer der saelger jsp/java har ogsaa servlets, saa nu bruger jeg listen som udgangspunkt for at finde ud af hvilke firmaers hjemmesider jeg skal undersoege.

Men siden havde nu vaeret meget mere brugbar hvis man rent faktisk kunne se hvilke version af de forskellige produkter de forskellige hosts havde installeret. Jeg har foreksempel endnu ikke vaeret i stand til at finde nogle webhoteller med en rimelig ny mysql. (version end 5.0.42 oenskes).
Avatar billede it-dk Nybegynder
07. november 2007 - 15:53 #5
Det lyder da godt. Det er jeg enig i men problemet med at man kunne se version nummer nok ville være svært at holde opdateret - puuuhhh maget opdatering for udbyder eller side ejeren.

Ved at en meget stor del af udbyderne generelt ikke helt endnu har mysql version 5.x.x
Avatar billede tarraq Nybegynder
14. marts 2008 - 12:30 #6
Hvis du skal bruge java vil jeg nok anbefale en dedikeret server, da delte applikationsservere ret let kan blive langsomme. Java er jo som regel ikke til små private hjemmesider alligevel.

Iøvrigt så er JSP og servlets det samme i denne forstand. JSP er bare en mere brugervenlig måde at skrive servlets på. Når den køres første gang bliver den konverteret til en servlet bag kulisserne.