Avatar billede nnb Nybegynder
13. november 2007 - 22:29 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Problem ved flyting af design.

Hej alle har brug for lidt hurigt hjælp :).
Jeg har lige flytte mine koder til et nyt design, det gik godt, på nær en kode, log ind koden, når man logger ind kommer der en masse muligeheder nede under :). test selv på http://artocss.hyggehulen.dk/index2.php. brug brugernavn : navn kode : 123456 , og prøv baf efter på http://artocss.hyggehulen.dk med samme kode og brugernavn, så kan i se at brugermenu'en ikke kommer i det nye design. hvis du ved hvad problemet er så ansøg min msn msn@hyggehulen.dk eller skriv en mail :).
Avatar billede nnb Nybegynder
13. november 2007 - 22:30 #1
eller skriv her :)
Avatar billede woogoo Nybegynder
14. november 2007 - 11:18 #2
koden ville hjælpe lidt! :)
Avatar billede nnb Nybegynder
14. november 2007 - 13:39 #3
koden er sat ind, men virker ikke :S
Avatar billede woogoo Nybegynder
14. november 2007 - 14:14 #4
nu snakker vi om PHP koden.. right?!
Avatar billede nnb Nybegynder
14. november 2007 - 15:32 #5
ja :)
Avatar billede woogoo Nybegynder
14. november 2007 - 16:30 #6
Ja.. det er lidt svært at fejlfinde et stykke kode hvis ikke man kan se det nogen steder..!
Avatar billede nnb Nybegynder
14. november 2007 - 17:42 #7
Har du msn eller mail ?:)..
Avatar billede nnb Nybegynder
05. december 2007 - 16:15 #8
,