Avatar billede jojosk Praktikant
21. november 2007 - 00:47 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

combi dvd/vhs

Er der combi dvd/vhs-maskiner på markedet, der kan optage
direkte fra den ene enhed til den anden.
Altså: videobånd til dvd-skiver og omvendt.
Så man ikke behøver harddiskoptager + videomaskine?
Avatar billede off-line Nybegynder
21. november 2007 - 01:48 #1
Fona: http://www.fona.dk/default.aspx?m=2&i=81&itemnumber=2309560140
De findes billigere, men nok ikke i samme kvalitet. Quickly har nogen.
Avatar billede johnstigers Seniormester
21. november 2007 - 08:37 #2
Det mener jeg alle Kombi maskiner kan.
Avatar billede off-line Nybegynder
21. november 2007 - 15:03 #3
Quickly = Kvickly, men det vidste du formodenlig. Deres mærke er Lumatron, og
det er vist et lavprisprodukt. Det er bestemt ikke altid godt.
Avatar billede jojosk Praktikant
24. november 2007 - 01:53 #4
Næh! Ikke alle kan.
Vi har nogle på mit arbejde, de kan ikke. Man kan optage til til vhs men ikke overspille.
Jeg har en dvdmaskine med harddisk og en VHS-maskine, så jeg kan godt gennemføre projektet, ´men VHSéren er ikke særlig stabil, så jeg vil gerne ha´ det hele samlet i en maskine.
You know, gamle film, optagelser af børnene osv.
Og umiddelbart kan jeg ikke se, ud fra de tilbud der er på nettet, om det kan lade sig gøre.
Asqotbo læg et svar, jeg prøver i Fona.
Avatar billede off-line Nybegynder
24. november 2007 - 02:31 #5
Skal ikke have point for det, læg selv et svar:)
Avatar billede jojosk Praktikant
24. november 2007 - 02:51 #6
OK, tak for hjælpen.