Avatar billede svaages Nybegynder
23. november 2007 - 19:04 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Password regler i Ubuntu

Hejsa.

Jeg har taget det store hop. Skiftet Windows XP ud med Ubuntu.
For at det bliver mere spiseligt for min kæreste, vil jeg gerne lave password reglerne/sikkerheden lidt om.
Hvordan styrer jeg password reglerne?
Hvordan gør jeg, så en alm. bruger kan logge ind uden password, bare ved at klikke på sit brugernavn (som i XP)
Avatar billede Slettet bruger
23. november 2007 - 19:39 #1
Kender ikke Ubuntu, men kan du ikke sætte til autologin eller blank password
Avatar billede vejmand Juniormester
23. november 2007 - 19:42 #2
Avatar billede svaages Nybegynder
25. november 2007 - 18:14 #3
Vejmand. Det virkede bare. :-)
Avatar billede vejmand Juniormester
25. november 2007 - 18:30 #4
Oki, godt du fik det fikset.  :-)
Og tak for point.....