Avatar billede steam Nybegynder
25. november 2007 - 18:05 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

outlook 2003 screenshots vises ikke i mail

Jeg har problem i mit outlook 2003 at bmp billeder og skærmbilleder der er sat direkte i mail sendt til mig, ikke bliver vist når jeg modtager mail.
jeg kan heller ikke højreklikke på billede og sig vis billede. Jeg kan heller ikke øverst vælge vis billede i mail.
Nogen der har løsningsforslsag ?
giver 60 point da den er svær
/allan
Avatar billede leif Seniormester
25. november 2007 - 18:11 #1
Er det så ikke fordi de er vedhæftet ?
Avatar billede steam Nybegynder
25. november 2007 - 18:13 #2
nej de er ik vedhæftet...de er i hvid ramme med rødt kryds i hjørnet. Det er når man laver et screenshot ved at tryk "printscreen" og så paster det ind i mail.
Hvis man så trykker forward kan man se screenshot, men det er ikke holdbart.
Avatar billede steam Nybegynder
25. november 2007 - 18:15 #3
det er selvfølgeligt afsender der har gjort ovenstående problemet opstår ( Det er når man laver et screenshot ved at tryk "printscreen" og så paster det ind i mail )
Avatar billede vejmand Juniormester
25. november 2007 - 18:34 #4
Avatar billede steam Nybegynder
13. december 2007 - 23:12 #5
jeg geninstalleret pc