Avatar billede bartz Praktikant
25. november 2007 - 20:08 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Samurize - Hente info fra nettet på skrivebordet.

Jeg har en hjemmeside som jeg checker meget mht salg af ting. Jeg kender lidt til Samurize og har hentet det. Jeg vil gerne nu have en script i samurize som henter hver 5 min informtioner ned fra den hjemmeside om der er kommet noget nyt til salg. Håber i forstår hvad jeg mener hvis ikke så bare skriv :).

MVH Bart
Avatar billede anri Novice
25. november 2007 - 21:35 #1
Der er da plugins der kan scanne indholdet af hjemmesider..  Der eksempeltvis en der hedder "Generic HTTP Scanner".
Avatar billede bartz Praktikant
25. november 2007 - 21:37 #2
Hmm hvis jeg nu skulle scanne indholdet for bil.dba.dk og så vil jeg have at sender mig de nyeste 15 indlæg med biler hver 10 min. Hvordan skulle jeg så gøre det?
Avatar billede bartz Praktikant
05. august 2008 - 17:32 #3
lukker.