Avatar billede jtt Nybegynder
25. november 2007 - 23:49 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Fil extension *.wps

Hej Xperter
Nu brænder lokummet igen. Har en fil hvor fil-extension er *.wps. Det er med sikkerhed oprettet i works.

Når jeg prøver at åbne filen via stifinder får jeg at vide at filen benyttes af et andet program eller er beskadiget.

Når jeg prøver at åbne filen gennem works får jeg noget ganske ulæseligt vist på skærmen.

Det skal siges at filen fylder 750 kb, hvilket jeg synes er meget for en works-fil.

Har I nogle tips ?
Avatar billede sv1sson Nybegynder
26. november 2007 - 00:33 #1
hvad med at prøve dette link?
http://filext.com/file-extension/WPS
Avatar billede tonygk Nybegynder
26. november 2007 - 10:26 #2
hvis du har Office installeret, kan du bruge dette link.
http://office.microsoft.com/en-us/word/HP011881161033.aspx?pid=CH060829791033
Avatar billede jtt Nybegynder
26. november 2007 - 17:04 #3
Sv1sson: Alletiders værktøj, hjælper desværre ikke i dette tilfælde, Jeg får stadig noget "volapyk" som output.
Tonygk: Metoden i linket har jeg også prøvet - desværre uden held.

Flere ideer ?
Avatar billede jtt Nybegynder
27. november 2007 - 07:47 #4
Tak for indsatsen